האם יש צורך בוויזה לאירופה לישראלים?

אירופה ברכב – מסלול חוצה מדינות

אחד המסלולים הפופולאריים ביותר שאנחנו יכולים למצוא היום בקרב לא מעט צעירים ומבוגרים, זה מסלול חוצה מדינות באירופה. יש מי שבוחר לעשות את זה באמצעות רשת הרכבות של היבשת אשר מאפשרת להגיע ממדינה למדינה בקלות, ויש מי שבוחר לעשות זאת באמצעות השכרת רכב.

הרעיון הוא, לשכור רכב במדינה מסוימת ופשוט לבנות מסלול שמאפשר לחצות את היבשת עם הרכב, כך שנגיע בסיום המסלול אל מדינה בה נוכל להחזיר את הרכב ולהמריא חזרה ארצה. מסלול שכזה ניתן לבנות בצורה מאוד פשוטה וקלה, כל עוד אנחנו יכולים להיות בטוחים שניתן להחזיר את הרכב באותה מדינה וכמובן שיש אפשרות לטוס ממנה לישראל.

בשביל לבנות מסלול כזה, בין אם הוא ממזרח למערב או ההיפך, ובין צפון לדרום או ההיפך, עלינו לבחון מספר נקודות:

ראשית, אנחנו צריכים לבדוק האם יש כבישים שמחברים בין המדינות השונות. סביר להניח שיש כאלה, ומאחר והמדינות חברות באיחוד האירופי, אז אין גם בעיה לחצות את הגבול שלהן. אך חשוב שנבדוק, האם יש צורך באישורים מיוחדים לשם כך, תוכלו לבדוק זאת באתר passportnews.co.il.

שנית, חשוב שנבדוק מה הם המסלולים הנדרשים, האם מדובר במסלול ישיר, מסלול עוקף או כל מסלול אחר.אירופה ברכב

שלישית, אנחנו צריכים גם לבדוק מהם תנאי מזג האוויר באותן מדינות, האם ניתן לנהוג בהן בבטחה והאם ניתן לבקר בהן באותם מועדים שאנחנו מעוניינים לערוך את המסלול.

ארבע, אנחנו צריכים לבחון איזה סוג רכב יכול להתאים לנו, הן על מנת שנרגיש נוח לנהוג בו, לסחוב את כל הדברים וכמובן שכל מי שבא איתנו למסע הזה, ירגיש בנוח.

חמש, רצוי לבדוק איפה אנחנו יכולים ללון. האם עלינו לשכור חדרים בבית מלון ואכסניות, או שמא אנחנו יכולים לעשות קמפינג באתרים מסוימים.

מן הסתם, אנחנו צריכים לבחון מה התקציב שעומד לרשותנו וכמה אנחנו צריכים להשקיע במסע שכזה וכן, חשוב לא פחות, מה הוא דורש מאיתנו מבחינת ביטוחים, חיסונים ודברים אחרים על מנת לשמור על הבריאות שלנו וכן על מנת שנוכל לנהוג בצורה בטוחה ונעימה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד